17 Haziran 2021

ÇAPA Çizgiroman Grubu Sunar #22 ÇIKTI !

 

Çapa Çizgiroman Grubu yirmiikinci kez gururla sunar.

Kapak +24 sayfa siyah beyaz fotokopi çizgiroman fanzini.

Kapakta Mahmud Asrar, içeride Yıldıray Çınar, Ayça Tacal ve Hakan Tacal var.


Dağıtım şöyle;
  • Paralel Evren (İSTANBUL/ Şaşkınbakkal),
  • JBC (ANKARA / Çankaya)
  • DevriAlem Sahaf (ANKARA/ Tunalı Hilmi Cad. Kuğulu İş Merkezi )
  • Goril Çizgiroman (ANKARA/ Barbaros Mah. Büyükelçi Cad. no:3/C)
  • Presstij Çizgiroman (KOCAELİ /İzmit / Ömerağa Mah.Alemdar cad. Soydan iş mrk.)  
  • ve Paralel Evren üzerinden dağıtım alacak çr dükkanları
internet satış: PE  / PRESSTIJ / Goril / Bkz:  FANZİNE ERİŞİM REHBERİ

2 yorum:

VB7 dedi ki...

Ben tüm sayılarınızı satın almak istiyorum. Ama önerdiğiniz yerlerde stokta yok. Nasıl temin edebilirim?

VB7 dedi ki...

Ben tüm sayılarınızı satın almak istiyorum. Ancak önerdiğiniz yerlerde tüm sayılara ulaşamıyorum. Nasıl temin edebilirim?